Subiect "punctaj pensie" Deschis de Nicoae Ion la data: 04/25/2010 3:19pm
Pagina curenta: 1 din 1 Mergi la pagina: 1
punctaj pensie
Scris de: Nicoae Ion la data: 04/25/2010 3:19pm
Gen:
Data nasterii:6 mai 1948
Stagiul de cotizare:34 ani
Alte date:
Intrebare:Am facut armata 1 an si 4 luni perioada in care punctajul este foarte mic si prin pondere imi diminueaza puntul de pensie final.Daca nu faceam armata si lucram aveam punctul de pensie mai mare.Am 62 ani si de la varsta de 52 ani nu mai lucrez ca nu m-a angajat nimeni Am contribuit voluntar la casa de pensii cu o suma echivalenta cu 50% din salariu mediu( ca atat am putut)Am iesit la pensie anticipat cu 300 ron . Mai bine dadeam o spaga la doctori si ma pensionam medical ca acum aveam si eu o pensie mai mare.
valoarea pensiei
Scris de: stircu rodica la data: 04/26/2010 4:07am
Gen:feminin
Data nasterii:20 02 1959
Stagiul de cotizare:38 ani 9 luni 6 zile
Alte date:din care gr 1 17 ani si 3zile gr 2 1 an si 7 luni si 1 zi conditii deosebite6 ani si 8 zile conditii normale5 ani 4 luni si 24 de zile stagiu aferentgr 1 2,8 ani si9luni
Intrebare:cum pot afla calcul pensiei
1,85253
Scris de: stircu rodica la data: 04/26/2010 4:08am
stircu rodica :
Gen:feminin
Data nasterii:20 02 1959
Stagiul de cotizare:38 ani 9 luni 6 zile
Alte date:din care gr 1 17 ani si 3zile gr 2 1 an si 7 luni si 1 zi conditii deosebite6 ani si 8 zile conditii normale5 ani 4 luni si 24 de zile stagiu aferentgr 1 2,8 ani si9luni
Intrebare:cum pot afla calcul pensiei
Re: punctaj pensie
Scris de: la pensie la data: 04/27/2010 8:24am
Pentru Nicolae Ion
Conform anexei 3 la legea 19/2000, legea actuala a pensiei si a datei de nastere aveti dreptul la pensie la limita de varsta in 06 octombrie 2012 la varsta standard de pensionare de 64 ani si 5 luni, stagiul complet de cotizare de 33 ani si 10 luni si stagiul minim de cotizare de 13 ani si 10 luni.
Intelegem ca doriti opinia dv privind situatia dv.